среда, 1 апреля 2015 г.

Мій весняний догляд за обличчям

  Хочу розповісти про мій весняний догляд за обличчям. Кожним із засобів, що я використовую зараз, я задоволена на 100 %. Про всі продукти, які я розповім нижче, я згадувала у своїх повідомленнях. Очистити шкіру мені допомагає Пенящийся мусс для умывания "Увлажнение и баланс" Natura Siberica. Пріоритетним у виборі даного засобу став його склад. Продукт не містить лауреат сульфату. Тонізую шкіру за допомогою самої природи - мінеральної водички. Обрала її завдяки натуральності продукту. Зволожую шкіру Увлажняюще освежающим легким кремом "Вишня и Лимон" Lirene Smoothing and Nourishing Cream. Продукт справляється із заявленими функціями на відмінно, до того ж за смішні гроші. А як ви доглядаєте за своєю шкірою? Які продукти використовуєте? Що можете порадити спробувати? Люблю. Цілую. Ваша Лєна.

Комментариев нет:

Отправить комментарий