воскресенье, 15 марта 2015 г.

Покриття нігтів гелем. Що я думаю про це...

   Покривати чи ні нігті гелем? Просторами інтернету гуляє безліч думок на цю тему. Хочу виразити свою. Коли тільки-тільки дана процедура увійшла в наше життя, я відносилась до неї скептично...Потім, спостерігаючи як гелем покривають нігті мої знайомі, я захотіла це зробити і собі...Півроку я тішилась красою на своїх нігтях...Потім, слідуючи усім правилам, позбулась штучних кігтиків... Чотири місяці після зняття мої нігті були міцними, хоча шерщавими. Коли я говорила про це своїм знайомим, вони мені не вірили, казали, я одна така, я ж висловлюю відчуття, які  переживала...Пройшло ще півтора року, засвітило сонечко і мені знову  захотілось ідеального манікюру...На даний час вже майже рік гель присутній на моїх нігтях, я задоволена, в мене завжди бездоганні кігтики. Зробивши корекцію, я місяць не заглядаю на них, в будь-який час я готова до виходу...На думку мого майстра, дана процедура не є шкідливою, адже нігті є мертвою частиною тіла і при правильно зробленій корекції повністю відновлюються після зняття гелю...А яка ваша думка на цю тему?  Висловіть її. Давайте подискутуємо, адже в суперечці народжується істина.


Комментариев нет:

Отправить комментарий