вторник, 30 декабря 2014 г.

Привітання з Новим роком

     Дорогі, чарівні, кохані жінки, чоловіки, брати, сестри, мами, тати, дідусі і бабусі, вітаю вас з наступаючим Новим Роком!!! Від кожної частиночки моєї душі я віддаю краплинку мого тепла, нехай вона зігріє вас у зимню негоду. Будьте здоровими, бо без здоров'я все стає нічим. Ви просто зобов'язані бути щасливими, бо як так жити без щастя. Помічайте його у кожній дрібничці: у сонці, що зійшло; у сніжку, що падає; в усмішці своїх рідних, у запашній каві...  Будьте коханими, бо без любові немає життя. Будьте красивими, бо краса врятує світ. Пронесіть її через все своє життя, станьте взірцем, який наслідують. Будьте чуйними, слухайте одне одного. Поважайте, любіть, учіться, радійте і просто живіть. Та так, щоб не було боляче за даремно прожите життя. Нехай те погане, що було, залишиться  в році, що минає, нехай вітер розвіє його назавжди. В Новому 2015 році я бажаю вам усіх благ, що може дати життя, і  благословення, яке дає нам Богом!

Комментариев нет:

Отправить комментарий