четверг, 18 декабря 2014 г.

Догляд за волоссям

 Довге, здорове, доглянуте волосся - одна з моїх здійснених мрій. Сьогодні я розповім, як мені це вдалося. Шампуні,бальзами, маски, олії, сиворотки я їх чергую, аби позбутися звикань. Я розповім про мій улюблений догляд. Шампуні тільки органічні, мій фаворит Натура Сіберіка. Мию волосся по мірі забруднення. Бальзами не використовую, їх заміняють маски, які тримаю одну-дві хвилини обов'язково після кожного миття. Два рази в тиждень роблю маски. Спочатку на шкіру голови з натуральних продуктів. Чергую гірчичну маску і сольовий пілінг. Таких процедур роблю двадцять. Потім два місяці перерва, і знову такий курс. Перед масками на другу довжину, нижче мочки вуха, наношу будь-яке базове масло: кокосове, арганове, оливкове. Сольовий пілінг проводжу так: беру 2 столові ложки солі морської, харчової, йодованої, дрібної  перемішую з теплою водою.
Наношу по проборам, не більше ніж на 15 хвилин, змиваю шампунем. Гірчична маска: 2 столові ложки гірчиці, 2 столові ложки гарячої води, 1 жовток яйця, 2 столові ложки оливкового  (або репейного) масла, 1 чайна ложка цукру. Тримаємо від 20 до 60 хвилин. Після нанесення обох масок закутуємо голову цалафаном, потім  рушником. На вже чисте волосся на другу довжину  наносимо на 30 хвилин покупну маску, зараз моєю улюбленицею є Обліпиха Сіберіка. Обов'язково раз на тиждень використовую масла . Зараз - Nouvelle Drop of light. Щодня після пробудження, і перед сном збризкую волосся двофазними кондиціонерами, аби не допустити посічених кінчиків
(наприклад  Гліс Кур). За два роки щоденного догляду я зуміла радикально покращити стан мого волосся, це не межа моїх мрій,  але це великий крок уперед, яким я зобов'язана саме цьому догляду.  Дбайте про свої коси щодня і результат не змусить вас довго чекати.


Комментариев нет:

Отправить комментарий