понедельник, 24 ноября 2014 г.

Туш Luxisage XXL


Люблю косметику. А туш є одним  з основних атрибутів в образі сучасної доглянутої жінки. Подобається відкривати новий тюбик і пробувати все нові і нові продукти. Протестувавши багато тушей максмаркетенгу, я помітила, що вони осипаються, швидко засихають, більшість із них не помітна на моїх віях. Приємним відкриттям для мене стала білоруська туш Luxisage XXL . Виробник обіцяє супероб'єм, ефект накладних вій  - і це справді так. Від себе хочу додати - після першого шару справді об ' єм, а після другого-третього розкішні вії. Такі, як я їх хочу бачити. Туш лише іноді надвечір може злегка осипатись.  За рік користування туш не засохла. Багато людей мені зауважить, мовляв, після відкриття нею можна користуватися  півроку. Я ж вважаю: продукт, в якому не вийшов строк придатності, при належному стані можна використовувати довше. Моя туш закінчується, я замовила собі другий тюбик. При моїй любові до косметики цей факт говорить сам за себе. Це не реклама, а об ' єктивна думка покупця.

Комментариев нет:

Отправить комментарий